Lukijat

maanantai 3. lokakuuta 2011

Max avaruusaluksessa 2

Moi,pandat!

Tänään siis jatkamme tarinaamme siitä
kohtaa,mistä jäimme eilen. :)Eli kun se Max
katto sitä silmää,niin kuulu ärsyttävä ääni:
“Mitä teet täällä, maan asukki? Ja mitä ihmettä oikein pällistelet siinä?"
Max säikähti ja ei tienny mikä se on.Ja sitten ihan kun joku
olisi tiennyt maxin ajatukset ja snaonut paljon ystävämmin:
“Ei tarvitse säikahtää, Max. Se on vain minun ajotietokoneeni, Iris.”

Mistäköhän se tiesi Maxin nimen?Entä kuka se on?Sitten kuulu
ääni sivulta: “Minä olen täällä tuolin päällä.” Jättiscreenin edessä
leijui vaaleanpunainen tuoli.Siinä istui siitä valokuvasta se alieni.Sitten
alieni alkoi nauraa.

“Minä se olen, Napasapa, etkö tunnista minua?”.Se sanoi.Se oli
siis Napasapa. :DMutta se ei ollu enää niin pikkunen.Sehän oli teini!
(Ja todella epäsiistinen) :DSitten kun Napasapa oli kertonut,että
Iris on oikeesti mukava,Max ja Napasapa alkoivat siivota.He pyydystivät
roskia haavilla. :)Sitten kuva siitä avaruusaluksesta sen jälkeen,kun se oli
siivottu:













Aika siisti! :) Sitten ne palasi jotain leijumishippaa.
Kuulostaa hauskalta! :D Sitten Max lähti kotiin.Max
halasi Napasapaa ja meni takasin teleporttikoppiin.¨
“Nähdään keskiviikkona”.Sano vielä Napasapa.Mutta
kun Max imastiin teleporttikopista,niin Max ei päätynyt
Tulivuorelle,vaan keskelle Urheilukentän juoksurataa!

Aikamoinen tarina,vai mitä? :) Mutta nyt näkemiin!
Paitsi paitsi!Odottakaas!Yksi tärkeä asia jäi sanomatta.
Kannattaa nyt tällä viikolla käydä joka pääivä tsekkaa
yllätyskone.Nimittäis sieltä saa tällä viikolla tälläisen:

Napasapa vauvana-pehmolelu!


Tassuttain Eliver ja Mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.