Lukijat

tiistai 9. elokuuta 2011

Eliver poissa

Nyt....Nyt se on sitten ohi. :( (Itkee).
Eliver....on poissa.Kirjoitan nykyään
yksin oranssilla :) :( Eliver muutti...
New Yorkkiin...Ameriiikkaan!!!
(Pohjois-Amerikkaan)Sama melkein
kuin minulla,mutta minäpäs tulin(muutin)
Skotlantista Suomeen...Moni ei kyllä sitä
usko,mutta totta se on...Tulin sieltä Dundeesta.


Mutta nyt minun...(Niisk)...minun pitäsi alkaa
vähän Panfustakin kertomaan...(Itkee)....
Jay Peaalta sai(saa) viimeisen tarran tänään.
(2 tarraa)Ja Jay Pealta sai myös taustan itselleen:

Todella hieno,todella hieno.Tänään sai,jos saikaan nyt,niin
Paulilta tarran.Piti kyllä ensin raataa vähän....(Pelata kivi-
paperi-saksia niin akuan,kunnes voittaa) ;)

Ja sitten taas muuhun aiheeseen.Max ja Ella lähtee tänään
Japaniin,Bobyn luo.Kamaria pitää sillä aikaa blogia pystyssä
ja me pandat,pidämme pystyssä Panfun ;) !Minäkin toki
voisin mennä Japaniin...Ihan huvin vuoksi!(Ja toki Robyä tapaamaan)...
Mutta se siitä.En nyt jaksa ilman Eliveriä kirjoittamaan pitkään :(:(:( (Itkee)
Mutta nooh!Oppiihan se Eliverikin siellä Englantia puhumaan,mutta tuskin
enää joskus osaa ees Suomea puhua !!!!!!!(Tuskin se kyllä sitä lakkaa oppiamsat)
:D:D:D:DJa toivotaan,että Eliver jää Suomen Panfuun,ja jääkin sinne tai no tänne. ;)
Ja Eliver jää ikuisesti hyvänä kamuna,ystävänä,bloggaus kaverina ja vaikka millä
mun sydämmeen.

Tassuttain Mellu <  3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

PS:Ha haa!Toi Sassen piirustus on nykyään
mun proffana xDDDDDDDDDDDDDDD
(Eliver,tulee ikävä)... :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.