Lukijat

torstai 11. elokuuta 2011

Uusia vaatteita&vanhoja kalusteita+Viidakkobileet

Moikkulis koikkulis,pandskulit!

En oo pitkään aikaan ehtinyt kirjottaa....
Koulukiireitä....Tänään alkoi(Joillakin)Koulu. :)
Mun mielestä se oli...no...Ihan kiva.Menin pyörällä
kouluun xD Mitenkäs teillä(joillain)meni tänään
koulupäivä?Mulla AIVAN loistavasti :D

Tänään mä näytän uusia vaatteita ja vanhoja kalusteita xD
kalusteet kyllä on uusimmat kalusteet,mutta....
 
Tuoss aoli nuo uudet vaatteet,mitkä tänään ilmestyivät ;)
Mulla on muuten toi tytön asu...Ja sitten sinne vanhoihin
kalusteihin:

Ja sitten Viidakkobileisiin! :D :)
Nätän teille pari kuvaa sieltä:(:D)

 
:D Siinä oli semmosta :)(Meininkii)Ha haa!Mulla oli sillon se asu xD
Mutta mä meen tästä nyt....Lenkille!Kirjotan myöhemmin sit eräästä jutusta...
Enpä kerro vielä!Malttakaa vielä hetki....

Tassuttain Mellu



PS:Tiiättekös missä oon tossa? ;) Pieni vinkki
myöhempään bloggaukseeni ;)
tänään... ;)

2 kommenttia:

  1. Se on se jutu,että klamaria oli Panfussa. ;)
    En ole vieläkään sitä kirjoittanut... :(
    Anteeksi.Kirjoitin sitä yksi päivä,mutta sitten se ei ottanut sitä.Enkä ole muuten ehtinytkään,koska vasta tänään pystyn kahdella kädellä kirjoittamaan(Vähän eilenkin).Pikkku haaveri...,mutta en jaksa nyt siitä kertoa xD

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.