Lukijat

torstai 28. heinäkuuta 2011

Kiitos,Sasse xD

Hei taas.

Olen nyt yksin täällä...Mutta en vain
sen takia,että Eliver lähti ostamaan niitä
vaatteita...

Minulla olisi vähän kiitettävää Sasselle.
Hän teki minusta piirustuksen aivan itse:

                                                              (PS:Tuossa olen sitten minä
                                                                eli Mellu xD :)
Hän on todella taitava,kuten kuvasta näkyykin.
Oikeasti!Ainakin minun mielestä!Tämä kyllä on
tämmöinen pika-bloggaus,koska halusin nyt vain
kiittää Sassea tuosta kuvasta.Enhän minä kyllä si-
tä pyytänyt,mutta ei se tarkoita sitä,etten olisi
halunnut sitä.Paitsi Sassen tuo kuva kyllä on...
Se on sen blogissakin xDJa kiitti vielä Sasselle!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ja muistakaa kaikki onnitella vielä Spindiä tänään
Panfussa ja mennä kisaamaan tietovisaa Oscar-delffii-
nin luo rannalle xD :)

Tassuttain Mellu

4 kommenttia:

  1. Voikko tilata mun tilaus sivulta jotai? Oon aika hyvä tekee niit kuvii jois on tausta ;) Eli piirrän jotain ja upotan johonkin valokuvaan tai jonnekkin.

    VastaaPoista
  2. -Kyllähän minä:)

    VastaaPoista
  3. Kyllähän minä:)

    PS:Anteeksi äskeinen kommentti

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.