Lukijat

sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Panfussa

Hei taas,pandat!

Eliver ei ole taaskaan täällä,kos-
ka on kuumeessa.:(Mutta silti ei
tarvitse huolehtia.Muuten hän tietenkin
voi hyvin,mutta kuumetta on ja kylmä...:(

Kävin tänään klo 00.00 Panfussa.Eli
juuri silloin,kuin tuli tämä päivä :DxD
Siellä oli kiletämättä aika vähän pandoja
siihen verrattuna,että mitä yleensä päivällä
on.;)

Haha!Tuo oli tuommoinen....Tuskin saisi laissa tehdä
noin tai no ei saa!Olen kyllä Rikos-etsivä eli tavallaan
kuin poliisi....xDJa en noudata Panfun lakia...
On siinäkin kyllä kunnon poliisi!d:


Ahaa!Tuo on tuo kuva siitä,kun olin
Tulivuorella....:DTulivuorella oli kyllä
ihmeellisen aloisaa....xD


Tuossahan minä olin yksin kaupungilla....
:DVihdoinkaan ei ollut sitä tavallista ruuhkaa...
Paitsi kaupat kyllä oli kiinni kaikki....:(xD


Ja tuossa pelasin aivan yksin jakapaloa....:(


Tuossa tuomari päätti julistaa pelin 
 alkaneeski!Ja sitten vielä yksi kuva
siitä,kun olin Tulivuorella....xD


:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Siinä ihastelin rakettia,sydänrakettia.xD
Minun täytyy tästä nyt lähteä,kun Eliver
pyytää minua hoitamaan häntä.Nähdään taas
kun pääsemme tai no pääsen!xD

Tassutellen Mellu





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.