Lukijat

maanantai 4. heinäkuuta 2011

Mellu mökillä

Heipsulis taas pandat!

Mellu on hänen perheensä kanssa mökillä,niimpä minä kirjoitan tämän päiväisen blog-testin.

Edelleen melkein kaikilla on kesälomaa.....Jotkut ovat vielä töissä....

Mitä minä oikein puhun?Taisin olla vähän muissa maailmoissa.Ja nyt asiaan!Minäkin menen noin viikon päästä kylpylään!Ja tietenkin otan mukaan myös Mellun!:D

Anteeksi,kun Alexandrian haastattelua ei ole vieläkään tullut.Se kyllä varmaan tulee lähipäivinä.Jos istä ei ala tulemaan,sitä haastattelua,niin ehkei seuraavassakaan tekstissä ole sitä.Katsos kun Mellu on aika kauan sielä mökillä ja sitten kun se tulee,niin lähdemme sinne kylpylään.Minunkin pitää ehkä noin parin päivän päästä pakata jo kaikki tarvittava kylpyläreissulle.

Eilen oli vähän riitaa Mellulla ja Estellalla Panfussa.En saa kyllä kertoa,että mistä,mutta se saatin kyllä jo selviksi.Hyvä niin.Muuten he ehkeivät olisi enään niin hyvissä väleisä,mutta kummiskin ystäviä.Ystävyys pysyy aina!

Ja nyt toiseen asiaan.En halua,että lipsaisisin jonkun henkilö-kohtaisen asian vahingossa.

Tänään Panfussa minä meinasin jäädä auton alle.Se oli kaameaa!Olin kaupungissa istumassa penkillä,niin minulla soi puhelin.Vastasin siihen ja se oli minun pomoni.Olen näet urheiluseuran ohjaanana.Tänään  oli kisat,piirinmestaruuskisat.Minut käskettiin heti paikalle urheilukentälle.Olin kävelemässä juuri suojatietä pitkin,niin auto tuli vasemmalta.En huomannut sitä yhtään.Juuri kun se oli tulossa minun päälleni,niin joku työnsi minut syrjään.En tiennyt yhtään kuka se oli.Se asia jäi mieleeni.Haluan tietää,että kuka se oli.Haluaisin kiittää pelastajaani.Olen todella kiitollinen hänelle.Kunpa vaan hän näyttäytysi....

Menin sitten urheilukentälle.Minun piti lähettää kaikki juoksijat.Se oli hauskaa!Minä sain ampua pyssyllä ilmaan,mikä ei tietestikkään ollut oikea.Kisat menivät kaikilta hyvin.

Tassutain Eliver

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.