Lukijat

maanantai 25. heinäkuuta 2011

Teemana:Tietokone(eli uusia kalusteita)

Huomenta,pandat!

Tänään on teemana on tietokoneet:



Tuotaa....Eliver.Eikös tuo tietokone ole rikki?

Hmph!Se on taidetta nykyään!Etkö tiedä?

Öm...En.Tuo sänky kyllä on hieno!Voisin
mennä vaikka sen ostamaan!

Niin....Minä olen hirveä tietokone-friikki!
En nyt silleisä,vaan minä menin jo viiden
kuukauden ikäisenä heti koneelle. xD
Tiedän melkein kaiken niistä!

No kukas tietokoneet keksi?

Nooh!Ainakin Yoshiro NakaMatsilla
on 3 200 patenttia.Se on maailman isoin
määrä.Toisena on Thomas Edison:1 093.
Yoshiro keksi 50-luvulla tietokoneen levyk-
keen.

O.o!Enpäs tiennytkään...

Sitten Douglas Engelbart tunnetaan
eniten hiiren keksijänä(yhteistyössä
Bill Englishin kanssa).

Vau!Mä oon kuullut sen nimen jostain,mutta
en kyllä tota tiennyt!

Hihii! :D

Tassuttain Mellu ja Eliver

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.