Lukijat

tiistai 12. heinäkuuta 2011

Uusia kalusteita!

Hei taas!

Emme valitettavasti pääse huomenna kirjoittamaan tänne,koska olemme poissa silloin.

Mutta olemme kyllä tulleet jo pois kylpylästä.Arvatkaapas,että missä se oli:)

Niin.Tänään Panfussa voi kierrättää omassa puumajassasi!Tässä ne ovat:

Sunulla pitää olla kaikki neljä osaa,että voit kierrättää.
Kätevää,eikö totta?

Onhan se.Minähän voisin ostaa nuo muutesta...

Olisihan se kätevää kyllä,mutta nyt keskitytään tähän!

Ai mihin tähän?

Bloggaamiseen tietenkin,Eliver!

Aa joo nii juu.

Tänään yllätys oli....arvatkaapas missä!

Karibian rannalla tietty!

Paljastit sen taas,Eliver!

Oivoi....Anteeksi,Mellu.Olen todella pahoillani.

Olet sinä sitten hassu!Kierrätystä kannattaa tehdä.
Siitä voi olla enenmmän iloa,kuin haittaa!
Kierrätys on hyvin tärkeeää.Jos käytät esim.
pahvia,niin vie se kierrätyspisteeseen,sillä se voidaan
käyttää uudestaan.Tai siitä voidaan tehdä jotakin
uudestaan.

Niin juuri.Minä ainakin olen melkeimpä aina
kierrättänyt.Aina minä vien tai melkein aina,
niin vien kaikki lasit kierrätyspisteeseen,
mitä olen käyttänyt.

Semmoisesti se pitääkin tehdä.

Siksi emme pääse huomenna kirjoittamaan,koska menemme
 Maarianhaminaan!Eikö olekin hienoa!Mutta se kyllä
harmittaa,kun pitää herätä jo aamu kolmelta!Lähdemme
huomenna ajamaan Turkuun jo aamu viieltä!
Rasittavaa....mutta hauskaa!En ole koskaan
käynyt siellä!

En kyllä minäkään ole.Lähdemme kyllä tänään jo kahdelta
Suodeniemelle minun mummini ja pappani luo!Mutta ne eivät
ole Eliverin!Sitten sieltä me lähdemme keskiviikko aamuna
ajelemaan Turkuun.

Niin juuri,mutta minä en ole vielä pakannut reissua varten,
joten lähdenkin tästä pakkamaan!Hei hei!Torstaina tai
 perjantaina nähdään!

Tuosta tulikin mieleeni,että minäkään en ole vielä
pakannut reissua varten,joten äkkiä pakkaamaan!Hei hei!

Tassuttain Eliver ja Mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.