Lukijat

keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Eksperttikysymyksen iloiset voittajat...

Päiviä,pandskulit.

[RUMPUJEN PÄRINÄÄ]

Ei nyt vielä,Ellu!Aina se on tommonen... :roll:
Eli nyt asiaan.Eksperttikysymyksen vastaus siis oli...


C:Horst Heringillä!

Taas...No,niinhän se oli.Ja voittajat ovat...

Aquamarine ja Pandiina10
Pandiina10:ä on ollu kiva auttaa tehtävissä, ja se on yks niistä mun harvoista kamuista jotka on todella tullu puhumaan mulle 8)
siperiantiikeri und Aavikko_kettu
Aavikko_kettu on ansainnut jouluyllärin, sillä hän on paras ystäväni ikinä, hän on luotettava, hauska, reilu, huumorintajuinen, kuuliainen sekä periksiantamaton hieno persoona – eli kaikkea mitä ystävältä voi toivoa. :)
Dipsu und Niffi
Niffi ansaitsee jouluyllärin koska:
1. Hän auttaa minua.
2. On hyvä ystävä.
3. Piristää minua kun olen pahalla tuulella.
4. Haluaa saada minut nauramaan.
5. Pitää minulle seuraa.
6. Ymmärtää minua.
7. Antaa haleja.
8. Keksii hauskoja ideoita.
9. Ei pahastu, jos hieman härnään.
10. On ystäväni vaikka olemme melko erilaiset. :)
Kanfu und imfu
Imfu on ystäväni koulussa ja on todella mukava. Hän ei ikinä petä minua ja olemme olleet ystäviä jo ensimmäisestä luokasta asti.
Prinssi und Pokotin
Poko on luotettava ja hyvä panda kaveri. Hän ei petä koskaan tai ainakaan hän ei ole minun aikanani ja tuskimpa koskaan kellekkään sellaista tekisi. Pokotin on kiltti avulias ja todella mukava! :P
Onnea voittajille!
Ja ei sitten kannata olla surullinen siitä,kun ei voittanut.Parempi on-
ni ensi kerralla. :)

Sitten taas joulukalenteriin,mutta sitä ennen...Enään kolme yötä jouluun!







Mellu sai tänään sukset...
Mutta sitten se lahja.

Tassuttain Mellu ja Eliver


PS:Hyvää joulua kaikille!

1 kommentti:

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.