Lukijat

lauantai 17. joulukuuta 2011

Ellun salajuttu

Iltaa,arvon pandat!

Ellu?Mikäs herrasmies susta on tullut? :)
:oops: Öh...Ei mikään!Tai siis...

Mitä nyt,Eliver?

Äh!En mä voi salailla sitä iät ja ajat.

...Kerropas nyt kokonaan.Ihan alusta alkaen.

No okei. :oops: Kaikki alko,kun mä pari vuotta sitten
ärsyynnyin,kun mua koulukiusattiin.Sitten mä haasti koulun kovimman
jätkän Iso-Jarin  mujn kanssa kilpaan.Se kilpa oli...,että ei saa pariin
vuoteen ottaa kummastakaan mitään niiku salaista.Sillei,että ei saa varjostaa
toista tai sillei. :mrgreen:

Mitä sitten?Mitä tapahtu?

No...Mä sian vahingossa tietää,että Iso-Jari onkin herrasmies-kerhossa.
Se nauratti mua hirveesti.Mutta sitten Iso-Lari sai tietää siitä.Arvaapa mitä
sitten tapahtu :roll:

No?Alkoko se haukkuu sua?

No,eio nyt ihan.Mutta melkein!Kun  mä sain selvää Iso-Larista,niin Iso-Lari teki
semmosen rangaistuksen mulle,että mun pitää käyttäytyä herrasmiehisesti 2 vuotta.

Mutta täähän oli eka kerta kun  sä käyttäydyit.(:mrgreen:)

No joo.Lari sai tietää,että mä en oo käyttäytyny sillei,nii se uhkailu mua,
että jos mäm en käyttäydy errasmiehisesti,niin mun pitää mennä
laulamaan tuutilauluja koko Suomen nähen. :oops:

Ha ha!Ja kerroit vasta nyt...Phpm!Sori,mutta en voi lopetaa naurua!
Ha haa!

:( Mmm...

No sori...Tärkeintä on,että kerroit totuuden!Ja mä oon ylpeä siitä.

Kiitti.

Muuten.Huomasitte varman,että Ella ja Max on vaihtanut kuvansa
talvisiin kuviin:



Ja nyt vaan huomiseen!

Tassuttain Mellu ja Ellu(Eliver)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.