Lukijat

perjantai 23. joulukuuta 2011

Joulu on tullut!

Hyvää joulua,pandat!!!!!!!!

Apua!Tänään on joulu ja saa avata lahjat...
Mulle on jo varmaan yli 13 lahjaa...  :)
Vaan?Jos joulupukki on nähnyt mun listan,niin kuusen
alla on yli...

Joo joo.Ai niin!Me ei ollakaan kerrottu Ellun kaa,että se
on täällä Suomessa meillä vielä tammikuuhun asti.

Niin.Mutta nyt asiaan.Ekaksi joulukallu(joulukalenteri)

Ja sitten mä paljastan,että tänään toimi tasokone.Arvatkaa mitä!
Mä oon vihdoinkin päässyt 60 tasolle!

Jupelis.Mellu just muuttu pandaks robotista...
Niin,mutta joo.Mellulla on vielä yksi ilmoitus... :roll:
Joo,mutta tavallaan mä kyllä näytän sen:

Pitihän sitä nyt joulun kunniaksi
antaa joulutervehdys :mrgreen:
Tänään sitten juokaa ja syökää

glögiä ja piparii!Nam!

Joo.Ja vielä kerran meitä kummaltakin
erittäin hyvää joulua ja onnellista uutta
                                  vuotta!

Tassuttain Mellu ja Eliver


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.