Lukijat

perjantai 9. joulukuuta 2011

Lahjatoivelista

Huomentapandat!

Mä tein tänään kauheen virheen.,kun heräsin.
Mäpä kerron miten se tapahtu:Eli kaikki alko siitä kun  heräsin.
Mulla oli vielä kauhea uni,mutta koitin saada itseni ylös.
Kun sain itseni ylös,niin menin vierashuoneeseen.Otin kaapista
Auku Ankka-lehden ja menin takaisin sänkyyn.Mutta sitä ennen
 aukaisin kalenterini.;)Sieltä tuli suklaata.Sitten aloin lukemaan Aku
Ankaa ja söin samalla suklaan.Sitten mulle tuli kauhee namin himo.
Menin alas ja otin välipalapatukan.Se oli mun karkkipävän karkki.

Hoh hoijaa!

Eläs keskeytä,Eliver!Me yleensä saadan ne vasta oikeen ruuan jälkeen.
Sitten mä söin sen,vaikken saanu.Toivottavasti kukaan ei saa tietää siitä...
:???:

Oliko se siinä?Okei.Mä voin sitten mennä kirjottaa Joulupukille.
Hmm...Mun eka toive on....

Joo.Päästetään toi kirjottelee ite rauhassa ja sillä välin voin kertoa mitä
Ellalle ja Maxille kuuluu.Ella ja Max oli takan ääressää tekemässä läksyjä.
Ella lluli,että Max tekee iloisena läksyjä,mutta väärin meni. :) Max kirjoitti
Joulupukille!Listasta tulee aika pitkä....


Mutta nyt näkemiin!

Tassuttain Mellu ja....!
Eliver!Tuu allekirjoittaa!Jätä se nyt kesken!

Hä?Tai siis joo!

Tassuttain Eliver(Ellu) ja Mellu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.