Lukijat

sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Uusi yläkuva!

Moikkulis taas,pandat!

Tää on nyt toinen blogi-teksti tänään,koska me tehtiin
Ellun kaa paintilla kuva. :) Me tehtiin se sillei,että mä
piirsin Eliverin ja Ellu mut.Sen kyllä heti huomaa...Katttokaapa
mun naamaa! :mrgreen:
He he!Se oli tarkotuskin!

Just! :roll: Mutta mä en tajua tota takkaa.
Lumisateessa ulkona...

:oops: Pitäähän sitä mielikuvitusta käyttää!Ja muutenkin
tää oli eka kerta kun me tehää tommosella koneella mitään
piirrustusta tai kuvaa!

Niin.Ihmekkös kun onkin vähä ruma... :oops:
Mutta onhan se ensikertalaisille ihan hyvä...
Mun mielestä.

Samoin! :)

Mutta sitten yläkuvaan.Se näyttää tältä:


Kannattaa mun lause toteuttaa :cool:

Ellu!Tai no...se kyllä kannattaa :DMutta se postaus taisi olla taas tässä.
Moikkulis!

Tassuttain Mellu ja Eliver

 

 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.