Lukijat

sunnuntai 25. joulukuuta 2011

Hyvää joulupäivää!

Moro,pandat!

Ja sori...  Nimittäin me kirjotetaan vasta nyt.
Yleensä me ollaan kirjotettu aamu yhdeksältä(tai aika-
semmin) Mitäs te saitte eilen lahjoiksi?Mä sain vaikka mitä kivaa,
mutta tällä kertaa lahjojan ei ollut yhtä paljon kun ennen.

Antaisisit munkin välillä puhua...

Sori.Juttu kesken.Mä ihmettelen yhtä juttua.Mulla ei ollut eilen eikä tä-
näänkään yhtään joulumieltä,mutta 23.12 oli!Se ärsyttää,kun mulla ei ole
just tänä vuona jouluna joulumieltä,mutta ennen sitä on! :( Mut,ei voi mitään.
Tää päivä on oikeastaan mennyt vaan kattomalla Salkkarieta ja pelannu Wiitä.

Hei,ja sit mun joulusta sitä.että...

Kattokaas kun mun sisko sai lahjaksi semmosen salkkari levyn missä on
kaikki ensimmäisestä neljäänkymmeneen niitä jaksoja.Varman tiedättekin.
Me muuten sisterin kaa katottiin eilen sitä 4 tuntii ja tänään 8 tuntii,että niin....

Jos mä saisin puhevuoron...

Ja sitten me aijotaan vielä tänäänkin kattoo sitä....Ehkä jopa tunetej.Ei tiiä.
Eilenkin mentiin kahelta yöllä nukkuu,ku ei huomattu,että oltiin katottu aika
palöjon niitä salkkareita.Sit kun mä aamulla heräsin,niin mä menin pelaa Wiitä.
Sain semmosen Wii fit plus pelin(, tasapainolauta) ja Wii Play Motion pelin.

Niin,että mun joulu meni...

Niin.Ja sitten mä sain semmoset ihanat sisäsaappaat!Niistä mä voisisinkin
vaikka huomenna laittaa tänne kuvan.Ne on niin hienot.Ja muutenkin mä voi-
sisin huomenna muista lahjoisat kertoo. 

Niin jos mä nyt kertoisisin mun joulust...

Elä keskeytä!Sä oot jo puhunut oman osuutesi.

 Just... :roll:

Mua vaan harmittaa se,kun oliko sen nyt viime jouluna,niin mä sain
lahjaksi semnmosen mankan,mutta se meni rikki melkein heti.Leikein omas-
sa huoneessa jotain kaatumis juttuu ja lattialla oli peitto.Kaaduin sen päälle ja
sen alla oli se mankaa... :oops:   Mutta se taisi olla siinä.

Tassuttain Mellu ja Eliver(vaikka en saanut kovin puhevuoroakaan)...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.