Lukijat

perjantai 6. tammikuuta 2012

Eksperttivoittaja + muuta

Iltaa,pandat!

Hyvää loppiaista!

Tänään mä aion näyttää teille pari kuvaa mun
tekemisistä Panfusta,mutta sitä ennen viikon
eksperttikysymyksen voittaja.Eli vastaus on...
siellä näkyy kylmästä värisevä Napasapa!

Kauheeta!Napasapa on muuten tulossa Panfuun.
Kaukoputkella näki,että Napasapan avaruusalus
 on tullut lähemmäksi Panfua.Sunnuntaina meidän
pitää mennä taikaisin katsomaan kaukoputkesta,et-
tä onko Napasapan alus tullut lähemmäksi Panfua.

Mutta nyt ne kuvat. :) Eli aamullahan mä olin Minimousen
ja parin muun kanssa Panfussa:

Hei!Ja sitten mullakin on yksi kuva.

Täh?Mikä?Mä en nähnyt ottavan sun yh-
tään kuvaa.

Ehkä,kun sun ei tartte enään käydä tasokoneella:


Aa!Tasokone siis toimi tänään.Eliver on sitten tossa kuvassa
toi mustapää. :) Mulla muuten on vielä yksi kuva mun varapandasta.
Se tuli Panfuun vaan vähän aikaa mun jälkeen.Oikeastaan se kyllä ei ole
minun varapanda,vaan ihan vaan panda.Eli käyn Kristiinalla ihan huvikseni
aina Panfussa.Tässä kuva siitä:


Muistatteko muuten meidän ekan postauksen tänne blogiimme?
Senhän nimi oli Kristiinan haastattelu!Eli se jota me haastateltiin,
niin  oli Krisu.(lempinimi,kun mullakin Ellu).Meinasi jo unohtua!
Viikon eksperttikysymyksen voittaja on Ronima.Mutta eiköhän
 ne tärkeimmät asiat ollut tässä.

Tassuttain Mellu ja Eliver

PS:Suomi sitten tuli neljänneksi nuorten jää-
kiekon MM-kisoissa!Onnea heille!(Kanadan
kanssa pronssiottelussa Suomi hävisi 4-0).Ruotsi
voitti kullan Venäjää vastaan 1-0.Kerroin vaan,kun
oon tämmönen urheilufani :mrgreen:

Klo 22.02

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.