Lukijat

tiistai 3. tammikuuta 2012

Uusia vaatteita

Huomenta,pandat!

Nyt te pandat voitte myös luistella Panfussa!:


Nyt mä näytän sulle,että mitä mä osaan!´Tim pa tudala tum!'
He he!Oon paljon sua pareeeeeeeeeeeem.........Auuuuuuuuuuuuuuts!

Noin siinä aina käy,kun luulee itsestään liikoja... :roll:
Mä osaan tehdä viisi piruettii peräkkäin!Ja Eliver...No
ehkäää yhden...Jos edes  sitäkään! :mrgreen:

Murr...(Au)!Kröhöm... :oops: Harjoitusn tekee mertarin!
Mä näytän sen vielä!Aion tehdä kahdeksan piruettia peräkkäin.
Siihen kyllä on vielä aikaa...

Niin,mutta nyt vakavampiin uutisiin.Kamarian kristallipallo savusi tä-
nään.Me pandat saamme ottaa siitä huomenna selvää.Eli saamme
näyttää meidän etsivätaidot! :D Mulla olisi muuten vielä yksi video
mun kännykässä minkä otin kaupungin ilotulitteista:



Tassuttain Mellu ja Eliver


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.