Lukijat

sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Keskiviikkona Napasapa Panfuun!

Huomenta,pandat!

Eli tänään siis piti käydä taas Kamarian luona.
Kaukoputkella näki,että Napasapa on tullut taas
lähemmäksi Panfua:

Napasapan arvellaan saapuvan keskiviikkona Panfun
Tulivuorelle.Silloin selviää,että miksi Napasapa on niin
jäässä.Olisiko joku ilmaston muutos? :shock:

Mä muuten otin taas kuvan,kun olin Kamarian luona
ja pari muuta kamuu:

Me muuten eilen vähän taisteltiin Mellun luona :D :

Oikeastaan kylläpi minä vaan hakkasin häntä!  :)
Eliver sano mulle yhen vitsin ja mä otin sen tosissani!
Se oli kyllä todella törkeä vitsi...


No ehkä,mutta sä otatkin aina kaiken tosissasi.  :)
Tai no...Anteeksi! :oops:

No saat saat!Tärkeintä on,että pyytä aina anteeksi!
Mutta toiseen aiheeseen.Tai onkos sitten enää mitään...
No ei muuta kun menkää sitten vaikka lukemaan Ellan
ja Maxin tän päivän postaus.Mutta nyt tämä meidän pos-
taus on tullut päätökseen.

Tassutellen Mellu ja Eliver


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.