Lukijat

maanantai 16. tammikuuta 2012

Kaikenlaista...

Iltaa,pandat!

Tänään en oikein keksinyt mistä kirjottaa,niin
ajattelin näytää taas musta pari kuvaa jotka otin
tänään Panfussa:

                                                            Taas proffakuva xD
Mitäs sitten...No ei oikeestaan mitään.
Mä en tiedä mikä mulla on,mutta mä aina
otan kuvia proffasta. :)
Mulla vieläkin sattuu vähäsen oikeeseen polveen.

Mäpä kerron sen jutun.Elikkäs me oltiin eilen luistele-
massa mun sisterin kaa kaupungissa.Me pelattiin
siellä jääkiekkoa(sisko entinen jääkiekkolija).
Me oltiin vuorotellen maalivahteja ja kun mä olin
maalivahti,niin sisteri ampu kiekon mun polveen.Sen
jälkeen mä vielä kaaduin polvilteen.Ja sitten taas kun olin
maalivahti,niin samaan polveen ja kohtaan tuli kiekko.

Et semmosta mulla.Mitenkäs teillä on päivä menny?
Mulla ihhan sutkoollisen hyvin.Mutta eipä tässä sitten mitään
asiaa olekkaan.Nähään!

Tassutellen Mellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.