Lukijat

lauantai 7. tammikuuta 2012

Tehtäväni päättyi :)

Päiviä,pandat!

Nyt me vihdoinkin vähän aikasemmin blogataan.
Pari päivää me nimittäin blogattiin vasta iltakymmenen
jälkeen :)

Niin. :oops: Mutta menneitä on turha murehdilla ja kyllähän
me kummiskin niinä päivinä blogattiin,mutta vaan niin myö-
hään.

Mulla muuten on vähän taas kuvia siitä mun tehtävästä:

Tossa mä ja Farid just tultiin Kamrian luo.
Kamaria oli hirveen onnissaan,kun Farid ja
hän oli taas yhdessä.Kyllähän toki kyllä Farid
kanssa.Farid muuten kertoi,että oli jäässä jopa
satoja vuosia :shock: Mä ainakin olisin kuollut siinä
ajassa.Ton jälkeen mä menin jäätelökioskiin ha-
kemaan keksejä ja sitten houkuttelin Williamin
papukaijan kotiinsa.




Yksi asia mua ihmetyttää.Tai no ei ihmetytä,
mutta...No ei mitään.Williamilla on muuten ton
papukaijan lisäksi toinen papukaija olkapäällään.
Siinä on ainakin vihreetä(pääväri)ja punasta.Sil-
lä on silmälappu :D Tossa kuvassa eksynyt paukaija
on turvallisesti taas omassa häkissään.

Niin juu.Sitten ton jälkeen,kun mä toin Williamin papukaijan kotiin,
niin mulle tuli valinnan paikka.Joko mä sulattaisin jäätimantin laavassa
tai antaisin jäätimantin muumiolle ja saisisin 20.000 pandakolikoita.



No pitäishän toi arvata.Mellu otti tietenkin rahat!


Eliver!Just sitä mä en ottanut!(toi kuva on Eliverin ottama,
kun se teki ton tehtävän)Mä tuhosin sen timantin.Huomenna
Kamarialla ja Faridilla on häät ja mut on kutsuttu sinne.Mä
muuten otin ittestänikin profiilikuvan:


Eiköhän tämä postaus ollut tässä!

Tasssutellen Mellu ja Eliver





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.