Lukijat

sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Kitkeriössä..

Huomenta,pandat!

Tein tänään uudestaan Kitkeriön vakoojat tehtävän.
Mä kun tykkään tehä niitä uudestaan...Mä otin pari
kuvaa siitä tehtävästä:



                               Kattokaa tota!Mä olen tuolla oikeessa yläkulmassa!Aika outoo...
                               Mutta ton jälkeen kaikki meni normaalisti.Paitsi,että Proffan keksintö
                               ei ihan ollut semmonen kun me kuviteltiin...Se oli neula!Joten varmaan
                               tiedättekin,että miten laskeuduimme...


                                            Sitten olimme Maxin kanssa Kitkeriössä...


                                   Max pisti vartijat katsomaan itseään,kun minä otin sillä väli
                                   kuvan Evronista:


                                        Mutta tuon jälkeen olimme pulassa Maxin kanssa.Meidät saarrettiin,
                                        mutta onneksi Ella sattui paikalle ja menimme turvallisesti ilmalaivalla
                                        kohti Panfua:


Tassutellen Mellu


                                     

                                  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.